.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه وزیر ارشاد از دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران استانی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما تنها در یک موضوع هنوز نتوانسته‌ایم با مجلس به توافق برسیم و آن وقتی است که بعضی نمایندگان انتظار دارند در تعیین مدیران نقش مستقیم داشته باشند.

به گزارش مهر، مراسم تودیع محمدعلی رامین و محمد عظیمی از معاونت‌های مطبوعاتی و امور مجلس وزارت ارشاد و معارفه محمدجعفر محمدزاده و حجت‌الاسلام علی‌اکبر مسعودپور به جای این دو بعد از ظهر امروز شنبه با حضور سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد، جواد شمقدری، حمید شاه‌آبادی و بهمن دری معاونان فعلی سینمایی، هنری و فرهنگی و جمعی از مدیران این وزارتخانه در محل سالن سینمایی وزارت ارشاد برگزار شد.

در این مراسم سیدمحمد حسینی وزیر ارشاد با گرامیداشت میلاد حضرت مسیح (ع) گفت: برخلاف آنچه تصور می‌شود که بعضی‌ها می‌گویند که حضرت مسیح (ع) در گوشه‌ای عزلت می‌گرفته و کاری به مسائل سیاسی و اجتماعی روزگارش نداشته، اصلاً اینگونه نیست و ایشان نسبت به مسائل سیاسی بسیار حساس بوده‌اند.
وزیر ارشاد در ادامه با اشاره به جابجایی در معاونت حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه، ضمن تقدیر از تلاش‌های عظیمی در این معاونت گفت: بنای ما در زمینه امور مربوط به مجلس، تعامل و همکاری است البته این را هم درک می‌کنیم که اگر نمایندگان گله‌ای از ما می‌کنند، مسائل حوزه انتخابیه خودشان را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: البته باید توقعات مردم را پاسخگو بود ولی اگر مواردی خلاف قانون باشد، ما نمی‌توانیم با مجلس تعامل داشته باشیم.

بعضی نمایندگان انتظار دارند در تعیین مدیران نقش مستقیم داشته باشند


حسینی گفت: ما تنها در یک موضوع هنوز نتوانسته‌ایم با مجلس به توافق برسیم و آن وقتی است که بعضی نمایندگان انتظار دارند در تعیین مدیران نقش مستقیم داشته باشند.

وزیر ارشاد افزود: نمایندگان هر استان متعددند و نظر هر کدام از آنها هم با آن یکی دیگر فرق می‌کند، ضمن اینکه مسئولان دیگر استانی اعم از امام جمعه و دیگران هم هستند که هر یک نظری دارند ولی نمی‌شود انتظارات همه اینها را برآورده کرد چون در نهایت این وزیر است که باید پاسخگو باشد.

حسینی ادامه داد: نمی‌شود فردی را که شناختی از او نداریم، به عنوان مدیرکل ارشاد یک استان منصوب کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جابجایی در معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه و اینکه محمدعلی رامین در مراسم تودیع خودش گزارش عملکرد ارائه نکرد، گفت: کارهای بسیاری در معاونت مطبوعاتی انجام شد ولی خداوندی که ناظر است و این اعمال را می‌بیند قطعاً اجر و پاداش همه را خواهد داد.

وی در عین حال تاکید کرد: مسئولیت هر چقدر هم طولانی باشد حتی اگر 70 سال هم قدرت دست کسی باشد، بالاخره روزی همه باید آن را ترک کنیم و جوابگوی رفتارمان باشیم.

وزیر ارشاد ادامه داد: باید اینگونه میادین را مجالی برای خدمت تلقی کنیم چون سبقت گرفتن در کار خیر، خیلی مفید است.

حسینی در ادامه با اشاره به اذعان رسانه‌های غربی به مفید بودن طرح هدفمندی یارانه‌ها برای مردم ایران، در عین حال از برخی رسانه‌های داخلی به سبب انتقاد از این طرح گله کرد و گفت: نباید فقط نظر خواص و آنهایی را که وضع و زندگی‌شان بهتر از عامه مردم است، مورد توجه داشت باید به توده‌های مردم توجه کرد.

تغییرات اخیر در دولت ربطی به هم ندارد

وزیر ارشاد افزود: بعضی وقت‌ها هم مطلب خلاف واقعی در وبلاگی نوشته می‌شود، بعد این مطلب بدون کوچکترین نقد و تغییری به سایت‌ها و خبرگزاری‌ها راه می‌یابد و بعد هم در مطبوعات درج می‌شود و در نهایت امر هم انگار که یک اختلاف شدیدی در دولت وجود دارد و حال آنکه بین دوستان دولت فقط صمیمت است ولی اینها می‌خواهند با تیترها فضاسازی کنند.

وی از آنچه "تلاش برخی سایت‌ها برای القای ارتباط میان جایگزینی رامین با برکناری متکی و بذرپاش" به شدت انتقاد کرد و گفت: آقای رامین رفته بود حج و گفتیم بیایند، درباره‌اش تصمیم می‌گیریم. بعد از کلی کلنجار رفتن توانستیم با آقای محمدزاده که فردی متین و کاری است، برسیم و او را به عنوان معاون مطبوعاتی منصوب کنیم.

حسینی از مطبوعات خواست "جانب ادب و اخلاق را آنگونه که خودشان از مسئولان دولتی انتظار دارند، رعایت کنند" و اضافه کرد: اعضای دولت می‌گویند ما داریم کار می‌کنیم و اصلاً فرصت تکذیب این اخبار را که بعضی‌ها چاپ می‌کنند، نداریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر بهره‌گیری از توانمندی‌های محمدعلی رامین در وزارت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور مایل بود که در فرصت‌های دیگری از توانمندی‌های آقای رامین استفاده کند ولی تا آن زمان، ما فعلاً از نظرات او به عنوان مشاور بهره می‌گیریم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین 4 دي 1389
اقای وزیر نمایندگان مجلس نماینده مردم هستند نه نماینده دولت! کسی هم که مسول می شود باید پاسخگوی مردم و مجموعه خود باشد. البته تا انجایی که خبر داریم از دست نمایندگان که کاری بر نمیاد مثلا در ار تباط با مدیر کل بهزیستی اکثر نمایندگان و کارکنان بهزیستی ومراکز تابعه بهزیستی ومدیران کل ستاد کشوری بهزیستی مسولین استانداری به شدت ناراضی هستندودیگر غیر قابل تحمل شده است ولی چون به معلم اخلاق کابینه وصل هست کسی نمی تواند کاری بکنه!!!!!!!!کی به فکر مردم هست همین اقا با افکار و رفتار ناشایست خود بیشترین ضربه را به این دولت زد واگر بیش از 80 درصد پرسنل بهزیستی در انتخابات به فرد دیگری رای دادن به خاطر لجی که با این مدیر داشتن بوده که شاید باعث رفتنش شود!جالب بدانید این اقا مدیر با اینکه 2 سال از انتخابات گذشته به اطاق کاکنان میره و می پرسه که به کی رای دادین و جو رعب وحشت عجیبی در اداره ایجاد کرد وهیچکس میل کار کردن نداره! شما به عنوان رسانه می تونین اینها برسی نمایید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.